Posted by: mamadhia | December 12, 2007

Ora

Nje shqiptar pas vdekjes shkon ne parajse.Aty takohet me Shen Pjetrin i cili i thote:

-Meqenese ke bere shume te mira gjate jetes tende, e ke merituar nje shetitje ne nje nga muzete interesante te parajses.

Futen ne nje nga muzete dhe gjeja e pare qe i bie ne sy qene ora..O zot sa shume ora kishte.Pyet i habitur Shen Pjetrin:

– Ç’jane keto ora?

-Eh, secila ore i perket nje shteti.Per çdo gabim apo gafa historike akrepat fillojne te ecin me shpejt -, thote .

-Une jam shqiptar ku eshte ora e vendit tim se u bera kurioz-, thote burri.

– Ehhhh ajo nuk eshte ketu -, thote Shen Pjetri – e ka marre Zoti ne dhomen e tij si ventilator.

 Solli per Mamadhine – Eni


Responses

  1. uu kan amerika gjermani zvicrani edhe shqiptari amerikani thot une i kam femrat ma te mira ne bot gjermani thot une i maroj kauqt ma te mir ne bot ee zvicrani thot une gazetat ma te verteta ne bot i kam shqiptari thot une i qi qikat e amerikanit ne dushek te gjermanit edhe dal ne gazet te zviranit

  2. ahhahaaahaha bravoooooooo bre AGRON ahahhahaha qesi sene ma interesant kallxo qao gon mpuq kiss

  3. brravo o agron trego barcoleta qesi e jo te vjetra hahha

  4. ka qen amerikani shqipetari dhe gjermani dhe dalin publikisht kush dote futet ne uj pa sterpik futet amerikani 5 pika futet l gjermani 4 pika kur del shqiptari as nje pik dhe nje bur ngrihet ne kemb dhe mer mikron dhe thot ju lutem shqiptarit dhe njer her mos te futet ne beton por ne uj…..:P

  5. na ishte nje here nje bataljon .ushtaret qinin ni gru nga e hena deri te enjten kurse oficeret e kishin nga e premtja deri te dielen. nje dite ushtaret harruan qe te premten e kishin oficeret dhe ushtaret per mos me i pa oficeret secili u fut ne nje thes sepse ajo do te bente sikur kishte bere pazar . oficeret erdhen dhe u cuditen pse kaq shume these . filluan ti binin theseve ni nga ni i ra te parit boni kiki i ra te 2 boni beee i ra thesit me patate dhe nuk bertiti e iu ngrejt ushtari e i tha- jam patatja o tpifsha ropt


Leave a Reply

Categories

