Posted by: mamadhia | February 6, 2007

humor i zi

Pak humor i “zi”
Lexova se fundmi se dashuria eshte nje problem teresisht kimik. Kjo duhet te
jete edhe aresyeja per te vilen ime shoq me trajton si mbeturine
toxike.-David Bissonette

Nese dikush te “vjedh” gruan, nuk ka ndeshkim me te madh sesa ta lejosh ta
mbaje ate.
Sacha Guitry

Pas martese burri dhe gruaja behn si dy ane te te njejtes monedhe; nuk kane
durim te shohin njeri tjetrin por prape rrine bashke.
Hemant Joshi

Martohuni pa asnje dyshim. Nese gjeni nje grua te denje do te beheni i
lumtur. Nese gjeni nje grua te padenje do te beheni filozof.
Sokrati

Femra na frymezon per te bere gjera te medha, dhe na ndalon t’i arrijme ato.
Dumas

Pyetja me e rendesishm e ..se ciles nuk kam patur mundesi t’i pergjigjem
…eshte, C’kerkojne grate?
Sigmund Freud

Shkembeva disa fjale me time shoqe, ajo shkembeu disa paragrafe me mua.
Anonymous

“Disa njerez me pyesin per suksesin e marteses sime te gjate. Ne i japim
njer tjetrit kohe per te vajtur ne restorant 2 here ne jave. Nje darke e
qete nen driten e qirinjve muzike romatike dhe kercim. Ime shoqe del te
martave, une dal te premteve.”
Henny Youngman

Terrorizmi nuk me tremb. Kam qene i martuar gjate dy vjeteve.
Sam Kinison

Ekziston nje menyre e transferim it te parave qe eshte akoma me e shpejte
sesa shkembimet bankare. QUhet martese.
James Holt McGavr an

Me ka ecur ters me te dyja grate. E para me la, e dyta jo.
Patrick Murray

Ka dy sekrete per te patur nje martese te sukseshme.
1. Kur e ke gabim, pranoje.
2. Kur ke te drejte mbylle gojen.

Menyra me efektive per te mbajtur mend ditelindje n e gruas eshte ta harrosh
nje here …
Anonime

Une dhe ime shoqe qeme te lumtur per 20 vjet. Pastaj, u takuam.
Rodney Dangerfiel d

Nje grua e mire e fal gjithmone te shoqin kur ajo ka gabuar.
Milton Berle

Martesa eshte lufta e vetme ne te cilen ti fle me armikun.
Anonime

Burri i pare (krenar): “Ime shoqe eshte nje engjell!”
Burri i dyte: “Qenke me fat, e imja eshte gjalle akoma.”

Postuar nga Elais (Sapere Aude)


Responses

  1. Sacha Guitry eshte vertet shume kundra femrave. Ne dramat e tij (eshte i njohur sidomos per to) i pershkruan gjithmone keq.

  2. Dhe ben mireeeeeee hahahahaha
    shume e vertete ajo qe thoshte se si te mos harrosh ditelindjen e gruas🙂 (flas per eksperience personale😉

  3. Pas çdo burri të madh qëndron një grua, pas saj qëndron gruaja e tij.

    Groucho Marx

  4. beni beni komente, deri sa tua lexojne grate, se jua tregojne qejfin pastaj.

  5. Bleta,une jam ne rregull🙂
    me erdhi pas shpine dhe e lexoi kur e shkruajta,dhe me pa sikur donte te me thoshte:”jo po harroje dhe nje here po deshe :)))))

  6. ha ha :))


Leave a Reply

Categories

